2020-08-09

Arizona: 40 éves fehér férfit lőtt hátba egy rendőr

Phoenix, ARIZONA: - Csendháborítás miatt mentek ki a rendőrök egy címre. Dörömböltek az ajtón, mire a ház lakója ajtót nyitott. A tulajdonosánál fegyver volt, mivel fogalma sem volt hogy ki dörömbölt a bejárati ajtón, így a biztonság kedvéért magához vette az önvédelmi eszközt. 3 másodperccel később a rendőr kétszer hátbalőtte a férfit, aki a helyszínen meghalt.

https://www.azcentral.com/story/news/local/phoenix/2020/07/17/noise-complaint-fatal-police-shooting-ryan-whitaker/5459142002/

"A nevem Ryan Whitaker. 2020 május 21-én hazaértem a lányom ballagásáról, aztán videójátékokkal játszottam, amikor is valaki dörömbölni kezdett az ajtónkon. Én kinyitottam a bejárati ajtót, a kezemben a fegyveremmel hogy megvédhessem magam, de akkor rámrontott a rendőrség. Hátba lőttek kétszer, megölt a Jeff Cooke nevű Phoenix-i rendőr, amikor térdeltem és a kezeim a magasban voltak. Nem követtem el bűncselekményt, és ártatlan ember voltam. Egyik rendőrt sem rúgták ki, egyikük ellen sem indult bűnügyi eljárás."

Frissítés: 

A rendőrök nem mondták hogy kicsodák amikor a férfi kinyitotta nekik az ajtót. Amikor meglátták nála a lőfegyvert, a szemébe világítottak és üvöltötték neki hogy tegye el, mire ő letérdelt, magasba emelve a kezét. Ekkor lőtték kétszer hátba. A barátnője elmondta hogy csak játszottak a videójátékkal és vacsorát főztek. 

A szomszédjuk kétszer is hívta a rendőrséget, először azt állítva hogy hangosak, de a második hívásban azt mondta hogy a férfi és a nő verekednek és azonnal menjenek ki mert erőszak történik. (Tehát hamis bejelentést tett.) Az biztos hogy a kiérkező rendőrök hibáztak ha nem igazolták magukat, de úgysem fogják őket felelősségre vonni (sem a rendőröket, sem a hamis bejelentőt), a férfiért pedig nem fog tüntetni senki. 

Jelenleg aláírásgyűjtés folyik az ügyben a change.org-on. (Link)

 

1 megjegyzés:

  1. Egy térdelő, kezét felemelő férfit hogy lehet hátba lőni? Más kérdés, ha színesbőrű "betépett" drogárus, aki nem engedelmeskedik, ezért le kell fogni, abból országos gyujtogatás, stb lesz ! Itt a politika (deepstate) áll a háttérben. "Oszd meg és uralkodj!" Rég bevált módszer ! Gyurcsány szemkilövetései is következmény nélkül maradtak, ahol a jelzés nélküli rendőrök héberül beszéltek egymás között...

    VálaszTörlés

Közvélemény kutatás: - Joe Biden először zuhant 0 pontos támogatottság alá Maryland-ben (2022. január 4.)

 Alig két nap alatt Kalifornia után Maryland-et is elveszítette a Fehér Ház, ami annyit jelent hogy már abban az államban is többen tartják ...